.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی کشیک شبانه تاکسیرانی در رشت

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی رشت از راه‌اندازی نخستین کشیک شبانه تاکسیرانی این شهر به‌زودی خبر داد.
 محمد دلشادپور در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به اینکه کشیک شبانه تاکسیرانی برای نخستین بار از طرف سازمان تاکسیرانی کلانشهر رشت راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: این امر در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم صورت می‌گیرد.

وی، ایجاد امنیت بیشتر برای مسافران و مردم، پرداخت نکردن کرایه اضافه به رانندگان متفرقه و بهبود شرایط برای افرادی که از حمل و نقل عمومی  را مهم‌ترین هدف راه‌اندازی خطوط تاکسیرانی شبانه ذکر کرد.

به گفته این مسئول، سه نقطه‌ میدان گیل، میدان مصلا و میدان شهرداری رشت با تعداد 50 دستگاه تاکسی و تابلوهای مشخص در طرح کشیک تاکسی شبانه فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این تاکسی‌ها با ترکیب و شکل تابلوی جدید و مشخص برای ساماندهی حمل و نقل عمومی شبانه به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

دلشادپور از فعالیت 142 شرکت حمل و نقل درون شهری «تاکسی‌تلفنی» دارای پروانه از سازمان تاکسیرانی رشت خبر داد و افزود: خودروهای شخصی، تاکسی‌های زرد خورشیدی و فسفری رنگ زیرپوشش این شرکت‌های دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کلانشهر رشت درباره سهمیه جدید تاکسی با نام طرح توسعه خطوط ناوگان سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: اکنون بالغ بر 6 هزار تاکسی در سطح شهر رشت در حال فعالیت و جابه‌جایی مردم هستند.

وی اضافه کرد: از این تعداد چندین دستگاه تاکسی در فرودگاه رشت، ترمینال مسافری، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و برخی نیز در تاکسی بی‌سیم و تاکسی تلفنی‌های رشت زیر نظر سازمان مشغول فعالیت هستند.

به گفته دلشادپور، تمام رانندگان تاکسی و برخی از آنها نیز دارای کمک راننده هستند و رانندگان و کمک رانندگان از کارت شهری برخوردارند.

وی افزود: با توجه به جمعیت 550 هزار نفری رشت که در طول روز به صورت شناور 200 هزار نفر به جمعیت این شهر افزوده می‌شود، تعداد تاکسی‌های مذکور پاسخگوی نیاز حمل و نقل درون شهری مردم رشت است.

این مسئول به تدابیر ویژه سازمان تاکسیرانی رشت همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید اشاره کرد و متذکر شد: سازمان تاکسیرانی رشت با همکاری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت آمادگی دارد با توجه به در پیش‌بودن سال تحصیلی جدید مانند سال‌های گذشته سرویس‌دهی مدارس را مطلوب‌تر از سال‌های گذشته مدیریت کند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر یک‌هزار و 100 دستگاه تاکسی و خودروی شخصی زیرپوشش تاکسی تلفنی‌ها در طرح ساماندهی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی همکاری ویژه‌ای داشتند.

دلشادپور با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی سرویس مدارس ملزم به دریافت کارت ویژه جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس هستند، گفت: تمام متقاضیان سال تحصیلی جدید ‌باید برای دریافت کارت سرویس در کلاس‌های آموزشی که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تشکیل می‌شود شرکت کنند و در صورت شرکت نکردن آنها در کلاس‌های آموزشی کارت سرویس مدارس صادر نمی‌شود.

وی یادآور شد: امیدواریم با تدابیر لازم و همکاری دستگاه‌های مربوطه در سال تحصیلی جدید نیز مشکلی در جابه‌جایی دانش‌آموزان وجود نداشته باشد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی رشت به پایان یافتن طرح شناسایی ناوگان حمل و نقل بار تا پایان مرداد ماه جاری اشاره کرد و ادامه داد: تمام رانندگان وانت‌بارها که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این سایت نشده‌اند فرصت دارند برای برخورداری از مزایای طرح مذکور در چند روز آینده از مهلت مقرر در سایت سازمان ثبت‌نام کنند.

به گفته وی، تاکنون بالغ بر 3 هزار نفر از دارندگان وانت‌بارهای رشت در این سایت ثبت‌نام کرده‌اند.

دلشادپور از فعال ‌شدن دوباره کمیته انضباطی در تاکسیرانی رشت خبر داد و افزود: کمیته انضباطی سه روز در هفته روزهای فرد برای رسیدگی به شکایات مردمی و برخورد با تخلف و بهبود شرایط تشکیل می‌شود.

وی، وضعیت بهبود شرایط موجود در ناوگان سازمان تاکسیرانی رشت را مرهون همکاری‌های حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت، پلیس راهور استان و شهرستان رشت و رانندگان پرتلاش تاکسی عنوان کرد.

این مسئول در پایان متذکر شد: تمام فعالیت همکاران ما در سازمان تاکسیرانی و رانندگان پرتلاش تاکسیرانی رشت فراهم‌ کردن شرایط مناسب برای رضایت مردم و مسافران است و در این راستا تلاش‌های مضاعفی صورت می‌گیرد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.